piątek, 24 sierpnia 2012

~~Niall~~


Uwielbiasz fotografię to twoja pasja niemal od dziecka . Tego dnia wybrałaś się do parku żeby zrobić parę zdjęć , szłaś ścieżką i robiłaś zdjęcia totalnie się zamyśliłaś. Nagle poczułaś że ktoś na ciebie wpadł i upadasz na ziemię , twój aparat rozleciał się na kawałki
Ty: Cholera !! – Wykrzyczałaś na cały głoś siedzieć na ziemi i trzymając w ręcę kawałki aparatu .
Ch: Przepraszam cię , pomogę ci wstać – Podał ci rękę
Kiedy podniosłaś głowę ujrzałaś ślicznego blondyna , z pięknymi niebieskimi oczami który ładnie się uśmiechał i czekał aż złapiesz jego rękę . Wydawał ci się dosyć znajomy .Wystawiłaś mu dłoń za która cię złapał i podniósł  cie do góry .
Ty: Dziękuje ci – Spojrzałaś nieśmiało w jego oczy a potem na rozwalony aparat  
Ch: Jestem Niall , miło mi – Podał ci rękę i ponownie tylko tym razem jeszcze  ładniej się uśmiechnął
Ty: Aha to już wiem skąd cię znam , Jestem [T.I] – Uśmiechnęłaś się w stronę chłopaka
N: Masz bardzo ładne imię , a jeżeli chodzi o aparat to mogę kupić ci nowy – Podrapał się po blond czuprynie
Ty: Nie naprawdę nie trzeba sama dam go do naprawy
N: No dobrze ale w ramach przeprosin dasz się gdzieś ze mną wyciągnąć ?? – Popatrzył na mnie z nadzieją
Ty: Na pewno znajdę czas
Zauważyłaś że do chłopaka biegnie dwoje chłopaków krzycząc coś
N: Oj przepraszam cię – Odwrócił głowę w ich stronę
Tych chłopaków też dobrze znałaś teraz już byłaś pewna że to właśnie One Direction , a do was przyszedł Harry i Louis.
H: Ooo stary ale sobie laske wyrwałeś – Zmierzył cię wzrokiem i poklepał Niall’a po plecach . Niall tylko lekko kopnął go w nogę i słodko się zarumienił
H: Przepraszam gdzie moje maniery Jestem Harry – Podał ci rękę i pokazał śliczne dołeczki
- [T.I] – Także podałaś rękę chłopakowi i szeroko się uśmiechnęłaś
Lou: Ja jestem Louis – Również  podał ci rękę
N: Chłopcy idźcie już do samochodu zaraz do was dojdę – Wyrwał nagle chłopak i posłał mi uśmiech
H: Louis my chyba już … no… pójdziemy .. – Powiedział zabawnie Harry i pociągnął Lou za sobą , nie mogłam powstrzymać się od śmiechu
Lou: No masz racje – Szeroko się uśmiechnął
H: To cześć [T.I] miło było cię poznać – Szeroko się uśmiechnął i odeszli
Lou: Tak cześć [T.I]
Kiedy chłopcy odeszli , Niall odetchnął z ulgą i szeroko się do mnie uśmiechnął .
Ty: Fajnych masz przyjaciół ale to w końcu One Direction – Zaśmiałaś się
N: No tak fajni są ,a z tego co rozumiem to jesteś naszą fanką ?? – Spojrzał na mnie pytająco
Ty: Tak jestem
N: Dziwne bo nie piszczałaś jak mnie zobaczyłaś – Zasmiał się i ukazał prawie Nie widoczny aparat na zębach .
Niall wydawał ci się taki sympatyczny no i spodobał ci się .
N: Dasz mi swój numer ?? – Zapytał nagle
Ty: Jasne – Podyktowałaś mu numer
N: Dzięki na pewno się odezwę i umówimy się, a teraz muszę już spadać do chłopaków miło było cię poznać – Uśmiechnął się i podszedł do ciebie mocno cię obejmując , poczułaś wtedy coś wspaniałego,  takie ciepło nie chciałaś  go puszczać . Potem poczułaś jego ciepłe wargi na swoim policzku . Rzucił jeszcze uśmiech i poszedł cały czas machając .Szłaś do domu szczęśliwa jak byś wygrała totka , kiedy weszłaś do domu zobaczyłaś sms od Niall’a , potem umówiliście się na spotkanie . Kto wie co z tego będzie ? Może zostaniecie parą ? Czas pokaże.

 ________________________________________________________________________

Następny :D Jeżeli ktoś to czyta bo wydaje mi się że nie :/ Ale jeżeli są takie osoby to zostawcie komentarz :D 

3 komentarze:

  1. Przeczytałam dwa pierwsze i jestem usatysfakcjonowana. Czekam na dalsze wpisy. Jest możliwość byś informowała mnie o nowych notkach na Kotku?
    http://natafi.blogi.kotek.pl/?utm_nooverride=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dwa pierwsze przeczytałam . Bardzo fajny blog - dodaje się do obs . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń