niedziela, 26 sierpnia 2012

^.^ Zayn ^.^


Byłaś zwykłą , nie cieszącą się życiem nastolatkom z marzeniami  . Jednak pewnego dnia wszystko się zmieniło, zostałaś stylistką bardzo popularnego  zespołu One Direction . Bardzo się lubcie i od pewnego czasu mieszkacie razem .Strasznie podoba ci się Zayn , jednak on wcale nie zwraca na ciebie uwagi , nie rozmawiacie … Tak szczerze nawet go nie znasz . Cała czwórka traktuje cię jak siostrę , kochają cię . Właśnie dlatego Zayn cię tak zaintrygował , był taki tajemniczy . Zawsze traktował cię jak koleżankę z pracy , co bardzo cię bolało….Czasami miałaś ochotę się do niego przytulić , poczuć jego ciepło ..  Pewnego dnia chłopcy wybierali się na jakąś imprezę i przez cały dzień nalegali żebyś z nimi poszła , no oprócz Zayn’a któremu było to obojętne , ponownie poczułaś ból w sercu .
N: No [T.I] chodź z nami , będziesz tak siedziała sama w domu ?! – Niall stanął przed tobą i próbował wybawić cię z kanapy
TY: Nie mam dzisiaj ochoty , idźcie sami – Przewróciłaś zabawnie oczami i zawinęłaś się w koc
H: No mała chcesz spędzić piątkowy wieczór leżąc na kanapie ?? – Uśmiechnął się i usiadł obok ciebie
Ty: Tak dokładnie Harry chcę spędzić piątkowy wieczór na kanapie i oglądać telewizje – Szczeliłaś wielki uśmiech i wzięłaś pilota do ręki
Nagle zobaczyłaś w drzwiach uśmiechniętego Louis’a
Lou: Zayn też zostaje w domu nie będzie się nudziła – Poruszał zabawnie brwiami i puścił ci oczko
Kiedy to usłyszałaś byłaś przeszczęśliwa , właśnie tego wieczora miałaś szansę poznać lepiej Zayn’a , chociaż nawiązać z nim kontakt .
H: Aaaaa już rozumiem –Jego oczy zrobiły się wielkie  – Oj ty niegrzeczna dziewczynko ty… Zaczął cię gilgotać a ty zaczęłaś dusić się ze śmiechu
Ty: Harry!!! Proszę… Zosta..w.. Mnieee…. – Próbowałas nabrać tchu
Li: Dobra dzieciaki już idziemy – Zobaczyłaś Liam’a nad twoją głową .
Chłopcy z popłochem wyszli z domu , słyszałaś jak Zayn robi coś w łazience . Siedziałaś i zastanawiałaś się jak zacząć rozmowę z Zayn’em , jednocześnie przełykając z nerwów ślinę . Nazbierałaś siły i powolnym krokiem udałaś się do łazienki , stał przed lustrem i układał swoją fryzurę . Stanęłaś w drzwiach i oparłaś się o ścianę szeroko uśmiechając się do chłopaka , który od razu zauważył to w lustrze.
Z: Coś się stało ? – Obrócił się w twoją stronę
Kiedy zobaczyłaś te śliczne oczy które były skierowane tylko na ciebie zawstydziłaś się 
Ty: Nie nic.. – Zarumieniona spojrzałaś na  podłogę
Lekko się uśmiechnął i znowu odwrócił się w stronę lustra , teraz już nie wytrzymałaś miałaś dosyć tego jak cię unikał , jak nie miał ochoty zamienić z tobą ani jednego słowa i wybuchłaś ..
Ty: Dlaczego mnie tak traktujesz ??.. Nie widzisz jak na ciebie patrze , jak chce abyś chociaż raz się do mnie uśmiechnął , wypowiedział choć jedno słowo ..-  Teraz wpatrywałaś się w jego oczy , chciałaś wiedzieć co teraz ma ci do powiedzienia
Z: [T.I] no bo ja … - Zaczął mówić kiedy nagle zrobił smutną minę i odwrócił wzrok
Czułaś taki miły dreszcz , wreście usłyszałaś z jego  ust twoje imię
Ty: No dokończ – Stanęłaś jeszcze bliżej niego
Z wielkim hukiem odłożył grzebień i przez chwilę wpatrywał się w ziemię aż wreszcie podniósł wzrok na ciebie 
Z: Dziewczyno zachowuje się tak bo cholernie mi się podobasz , jak jesteś obok mnie moje serce ma ochote wyskoczyć , a nogi robią się jak z waty – Pierwszy raz zobaczyłaś jak się zarumienił , teraz po prostu cię zamurowało chłopak który w ogóle nie zwracał na ciebie uwagi wyznał ci coś czego chciałaś od dawna .
Ty: Zayn ja od dłuższego czasu czuje to samo .. ale dlaczego mi tego nie powiedziałeś – Złapałaś go za jego gorącą dłoń
Z: No.. bo … ja…ja… - Męczył to zdanie aż w końcu przełknął ślinę i ujął twoją  twarz w dłoniach – No bo ja się bałem 
Kiedy trzymał swoimi gładkimi dłońmi twoją twarz czułaś takie ciepło i szczęście i szeroko się uśmiechnęłaś
Z: To co zaczniemy od przyjaźni ?? – Spojrzał na ciebie , a w jego oczach pojawiły się świecące iskierki
Ty: Oczywiście – Mocno się w niego wtuliłaś i czułaś się jak w niebie , tyle czasu czekałaś żeby zatopić się w jego ramionach ..
Od tej pory Zayn stał się dla ciebie jak cała czwórka i planujecie coś więcej..
___________________________________________________________________
Moim zdaniem mało ciekawe ... Ale sami to oceńcie :)

1 komentarz: