wtorek, 28 sierpnia 2012

Niall :*


W jego objeciach czułaś się bezpieczna , taka niewinna  . Kiedy cię całował , na twojej twarzy pojawiał się uśmiech. Dwa lata razem , dwa szczęśliwe lata …. Kiedy Niall wybrał się do X FACTOR , zakończyliście wasz związek . Życzyłaś mu jak najlepiej , założył zespół . Lubiłaś tak sobie usiąść i posłuchać ich piosenek , miałaś nadzieję że jeszcze kiedykolwiek go spotkasz .
Budzi cię głośny dzwonek do drzwi .Spoglądasz na zegarek i powolnym krokiem schodzisz na dół . Kiedy otwierasz drzwi o mało co nie ścięło cię z nóg … Za drzwiami we własnej osobowości stał uśmiechnięty Niall , a ty w piżamie , nie ogarnięta .
N: [T.I.] Tyle czasu ciebie szukałem , aż w końcu … - Na jego twarzy gościł ten uśmiech który zawsze kochałaś a mogłaś tylko zobaczyć na zdjęciu . Po chwili podszedł do ciebie i mocno cię przytulił .
Ty: Niall dlaczego do mnie wróciłeś ?- Zapytałaś zszokowana
N: Może zaprosisz mnie do środka , porozmawiamy – Ślicznie się uśmiechnął i wskazał ręką na drzwi .
Ty: Przepraszam cię , oczywiście wchodź – uśmiechnęłaś się jak najładniej umiałaś i zaprosiłaś chłopaka do środka . Wszedł trochę zmieszany i usiadł na kanapie .
N: Wygląda tak samo kiedyś , jak jeszcze byliśmy razem – Z jego uśmiechu powstała mała smutna mina . Osoba którą darzyłaś wielkim uczuciem , siedziała właśnie w twoim salonie . Byłaś po prostu szczęśliwa , jednak bałaś się tego o czym chciałby z toba porozmawiać .
Ty: Rozgość się a ja pójdę na górę trochę się ogarnąć – Szczęśliwa zgrabnym krokiem pobiegłaś na górę . Ubrałaś na siebie różową bokserkę , na to zarzuciłaś cieniutki biały sweterek . Ciemne rurki i postanowiłaś zrobić naturalny makijaż , Niall zawsze go lubił . Włosy lekko rozczesałaś i zostawiłaś rozpuszczone . Kiedy szczęśliwa jak nigdy zeszłaś do salonu zastałaś smutny a może i uroczy widok . Na komodzie wśród twoich zdjęć stało też jedno z Niallem , zawsze brałaś je i szeroko się do niego uśmiechałąś . Chłopak trzymał zdjęcie w dłoni i z lekkim uśmiechem na twarzy  pozwolił swoim łzą , spływać . Powolnym krokiem podeszłaś do niego i usiadłaś mocno go przytulając , po twoim policzku też spłynęła łza . Niall słodko się do ciebie uśmiechnął i delikatnie wytarł łze z twojego policzka .
Ty: Tak tęskniłam – Wyszeptałaś mu do ucha
N: Ja też strasznie tęskniłem , nie wiedziałem że masz jeszcze to zdjęcie
Ty: Dla mnie jesteś nadal bardzo ważny – Spojrzałaś w jego niebieskie oczy
Blondyn sięgnął do kieszeni i wyjął z niej skórzany   portfel . Przyglądałaś się , kiedy go otworzył ujrzałaś wasze zdjęcie . Na twojej twarzy pojawił się wielki uśmiech i ponownie mocno się w niego wtuliłaś . Czułaś wtedy to co kiedyś , to bezpieczeństwo , niewinność .
Niall pogłaskał cię po głowie i spojrzał smutny w podłogę .Po chwili jednak podniósł wzrok .
N: [T.I.] ja nadal cię kocham , zawszę kiedy jestem smutny patrzę na to zdjęcie , chcę cię przytulić … To był błąd że się rozstaliśmy . – Złapał twoją dłoń i delikatnie złożył ciepły pocałunek na twoim policzku .
Ty: Niall ja .. ja…ja tęskniłam za tobą , za twoim pocałunkiem , uściskiem . Proszę cię nie zostawiaj mnie – Wtedy już totalnie się rozkleiłaś , twoje łzy ciekły na jego koszulkę
N: Proszę cię nie płacz – Ucałował cie w głowę – Myślisz że tyle czasu cie szukałem żeby teraz cię zostawić ?? Kocham cię i chcę spędzić z tobą resztę życia . Już nigdy nie popełnie takiego błędy jak parę lat temu .Jesteś dla mnie całym światem  – Mocno cię przytulił i namiętnie pocałował . Całował tak samo jak kiedyś , był taki czuły , delikatny , Tak strasznie za tym tęskniłaś . Cały świat miałaś teraz obok siebie , nic więcej nie było ci potrzebne do szczęścia .
Ty: Ja też ciebie kocham i chcę spedzić resztę życia w twoich ramionach  - Ponownie zatonęliście w namiętnym pocałunku . Niall nagle się od ciebie oderwał
N: Proszę cię zamieszkaj ze mną – Spojrzał ci w czy nadal trzymając cię w uścisku .
T: Ale jak to , ty mieszkasz z całym zespołem - Ta propozycja totalnie cię zaskoczyła
N: Oni cały czas namawiali mnie żebym ciebie odnalazł i żebyś zamieszkała z nami . Proszę zgódź się – Szeroko się uśmiechnął . Bez żadnego namysłu zgodziłaś się .
Teraz jesteś już szczęśliwa , mieszkasz z ukochaną osoba i czwórką wspaniałych przyjaciół. 
_________________________________________________________________
Niall już jest :) Jak wam sie podoba ??

3 komentarze: